Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar Aktuellt datum och tid: 17 12 14, 21:05

Svara på tråd  [ 17 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa
 AVGÅ Janne Gunnarsson! 
Författare Meddelande
Inlägg AVGÅ Janne Gunnarsson!
Vet inte riktigt om det är rätt av Radio Kronoberg att sända Janne Gunnarsson till Dackehallen. Han har ju ett sådant hat till Tingsryds AIF så det det borde nog vara så att han skall nöja sej med att bevaka de lag som han kan acceptera. Hän säger det inte rakt ut, men man hör det på hans tonläge i de matcher han kommenterar. Det kanske inte kryllar av anställda på kronobergsradion, men det måste väl finnas allternativ?
OBSERVERA!!! Detta skrivs efter en seger och är alltså inte ett resultat utav besvikelse efter ett nederlag, utan något som har vuxit fram undan för undan. Kanske skulle jag lagt detta under den låsta medlemsfliken, men det kan vara intressant att höra vad andra lags supportrar har att säga också.

10 11 07, 21:43
Ordförande
Användarvisningsbild

Inlägg Re: AVGÅ Janne Gunnarsson!
Han är en lögnhals, eller. Han slänger sig med rykten som om det vore fakta. Och det är inte ok av en som jobbar på ett statligt företag. Sånt kan Hänt Extra och annan white trash media syssla med.

10 11 07, 21:45
Användarvisningsbild

vad har skämmet nu sagt då? ...

10 11 07, 22:19
Ordförande
Användarvisningsbild

Han hade tydligen blivit helt tyst när Taif gjorde mål, och haft ett "tråkigt" tonläge mot Taif.

10 11 07, 22:26
Användarvisningsbild

ja herregud .. är inte förvånad ...

10 11 07, 22:32
Användarvisningsbild

Avgå!

10 11 07, 22:38
Medlem Gröna Brigaden
Användarvisningsbild

Demonaz Lovikavantar skrev:
Han hade tydligen blivit helt tyst när Taif gjorde mål, och haft ett "tråkigt" tonläge mot Taif.

Han är väl lite deppig över att han inte kommer att få några pengar tillbaka för att han inte såg nåt när han stod i Lakersklacken förra lördagen...

Nils Dacke - en småländsk frihetshjälte, med ett stort symbolvärde för en tidlös kamp mot centralstyrkt förtryck och förmyndarskap.

Rättvisan segrar alltid.

10 11 07, 22:47
Profil WWW
Användarvisningsbild

AVGÅ!

10 11 08, 8:40

Tysta vid sista målet blev ju iofs alla på läktaren med en stund,,, medans man väntade på att domarn skulle bestämma sig.

10 11 08, 11:45
Användarvisningsbild

Jag har väl aldrig riktigt gillat Janne G. som kommentator. Men vi ska nog akta oss för att dra förhastade slutsatser om hans "hat" mot Taif. Känns lite som att vi har ett behov av en gemensam fiende som vill trycka ner oss, Fahlgren, Fahlander, Gunnarsson osv.
Kan det vara så att vårt "hat" mot Gunnarsson gör att vi egentligen inte lyssnar på det han säger utan bara letar de fel som naturligtvis finns där, men som kanske blir uppförstorade just på grund av vi letar efter dom?
Är det någon som lyssnat på hans referat mellan två andra lag så att man har en referenspunkt?
Jag kanske är helt fel ute, men jag ville bara delge mina måndagsfunderingar i frågan.....

10 11 08, 13:23

Nja han har ju ogillat TAIF i åratal så det behöver vi nog inte tveka på. Han är en usel kommentator oavsett lag och han är än sämre när TAIF lirar. MEN

Samtidigt har vi ju Peje som är en riktigt stor reklampelare för TAIF och som sprider taifreklam dag ut och dag in i i den statsfinansierade radion och P4 har stor genomslagskraft just i kronoberg. Så jag håller med, nån hetsjakt på p4-gubbar skall vi akta oss väldigt noga för, det enda det kan leda till är negativa saker.

Annars är det väl ingen direkt onormal företeelser du snackar om. Tror inte den är specifik just för TAIFare att man lättare lägger märke till fel hos de eller dem man ogillar. Tror faktiskt det stämmer på sisådär 99% av jordens befolkning.

10 11 08, 13:45
Medlem Gröna Brigaden

Jonte skrev:
Han är väl lite deppig över att han inte kommer att få några pengar tillbaka för att han inte såg nåt när han stod i Lakersklacken förra lördagen...

Eller gillar han inte att hans OIK numera är vårt farmarlag :mrgreen:

10 11 08, 16:55
Nu får det fan vara nog! Vid IKOS's andra mål så undrade jag vad det var med honom, han lät som ett barn på julafton. Sedan när Tingsryd gjorde sina 2 sista mål så var det rena begravningsstämningen. Vidare så var det bara snack om Oskarshamnsspelarna.
F.ö. så liggaer han inne med så lite hockeykunskaper så det är pinsamt. Utöver detta så ska det väl inte vara så otrilgt svårt att lära sej vad spelarna heter. Visst, han är lokalradioreporter, så man kanske inte ska begära så mycket, men jag vet ifan om han ens skulle platsa närradion.
JAN GUNNARSSON, HÅLL DEJ SÅ LÅNGT BORTA DU KAN!

10 12 01, 23:43
Ordförande
Användarvisningsbild

Det värsta är att jag, som betalar till radiotjänst ärligt och fint är med och betalar hans förbannade lön.

10 12 01, 23:49
Medlem Gröna Brigaden
Användarvisningsbild

Demonaz Lovikavantar skrev:
Det värsta är att jag, som betalar till radiotjänst ärligt och fint är med och betalar hans förbannade lön.

Känns skönt att jag inte gör som du. ;)

10 12 02, 9:50

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 17 inlägg ]  Gå till sida 1, 2  Nästa