Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar Aktuellt datum och tid: 17 06 29, 2:31

Svara på tråd  [ 9 inlägg ] 
 Bättre ös! 
Författare Meddelande

Inlägg Bättre ös!
Jag skulle vilja se betydligt mer ös i Gröna Brigaden under matcherna, det går långa stunder utan ljud från er.
Senaste matchen hemma mot Oskarshamn var nästan pinsam då deras klack hördes betydligt mer än vår, och det har varit så mer än ett fåtal gånger. Enligt mig så ska en klack vara igång 3x20min + lite till under matchtid, i med och motgång.
Bara jag som känner så?

10 12 02, 18:35
Medlem Gröna Brigaden
Användarvisningsbild

Inlägg Re: Bättre ös!
Nu var inte jag på matchen igår, men klart att det ska vara fullt ös i Brigaden, ingen tvekan. Jag hoppas att du även hjälper till lite själv också. Ju fler desto bättre! :)

10 12 02, 18:42
Profil WWW
Medlem Gröna Brigaden

SrBaaah skrev:
Jag skulle vilja se betydligt mer ös i Gröna Brigaden under matcherna, det går långa stunder utan ljud från er.
Senaste matchen hemma mot Oskarshamn var nästan pinsam då deras klack hördes betydligt mer än vår, och det har varit så mer än ett fåtal gånger. Enligt mig så ska en klack vara igång 3x20min + lite till under matchtid, i med och motgång.
Bara jag som känner så?

Nog för att vi presterade riktigt dåligt i gårdagsmatchen så tycker jag inte du ska klaga när du själv inte stå där & hjälper till, men visst fasen måste vi upp ett par klasser till.

10 12 02, 20:44
Medlem Gröna Brigaden

SrBaaah skrev:
och det har varit så mer än ett fåtal gånger.

Du ahr helt rätt i det mesta du skriver. I går var vi kassa..även vi har dåliga dagar. Men med raden ovanför undrar jag var du egentligen sitter i hallen? Är väl till att börja med bara ett fåtal gånger vi öht haft en klack emot oss. och jag tycker nog vi tystat ner de flesta ganska bra även om vi har alla odds emot oss när de är placerade mitt i en plåt-trumpet.

10 12 02, 20:51

Klart som fan vi skall ha drag hela tiden. Vi är seriens i särklass bästa motgångsklack redan men ibland tar bensinen slut även för oss.

Stämningen är dessutom alls ansvar utan undantag. Tycker SrBaah eller någon annan att det är tyst så har de precis lika stora möjligheter och exakt lika stor ansvar att höja rösten och dra igång något som alla andra.

10 12 03, 0:05
Medlem Gröna Brigaden

Citera:
Limma
Re: Bättre ös!
Klart som fan vi skall ha drag hela tiden. Vi är seriens i särklass bästa motgångsklack redan men ibland tar bensinen slut även för oss.
Stämningen är dessutom alls ansvar utan undantag. Tycker SrBaah eller någon annan att det är tyst så har de precis lika stora möjligheter och exakt lika stor ansvar att höja rösten och dra igång något som alla andra.

WORD!
Jag försöker dra mitt strå till stacken, och det är allas förbannade ansvar att dra i gång ramsor.
Jag lovar det är inte svårt, i 9/10 fall så kommer övriga att stämma i ramsan du drar i gång, så KÖR så det ryker.

10 12 03, 11:25

DTPFKF skrev:
Du ahr helt rätt i det mesta du skriver. I går var vi kassa..även vi har dåliga dagar. Men med raden ovanför undrar jag var du egentligen sitter i hallen? Är väl till att börja med bara ett fåtal gånger vi öht haft en klack emot oss. och jag tycker nog vi tystat ner de flesta ganska bra även om vi har alla odds emot oss när de är placerade mitt i en plåt-trumpet.

Klart att man kan ha dåliga dagar, menar inte att klanka ner på er utan få er att köra på ytterligare lite till.
Jag jobbar under matcherna men jag står mycket närmare hemma klacken än borta klacken. Kan hålla med dig om att det är ett dumt ställe att ställa en hemma-klack på.
Tyckte att ni i dagens match gjorde bra ifrån er för övrigt!

10 12 08, 23:06
Medlem Gröna Brigaden
Användarvisningsbild

Jag tycker faktiskt att vi är mycket bra, med tanke på hur det går på matcherna och tabelläget osv... Men ibland tryter orken även för de bästa supportrarna.

Idag var vi bra. Inte mer, inte mindre.

Nils Dacke - en småländsk frihetshjälte, med ett stort symbolvärde för en tidlös kamp mot centralstyrkt förtryck och förmyndarskap.

Rättvisan segrar alltid.

10 12 08, 23:16
Profil WWW

Tycker det mesta var rätt uselt idag tyvärr

10 12 08, 23:34
Profil WWW

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 9 inlägg ]