In order to login you must be registered. Please be aware that to use most of the functions of this site you will need to register your details. The board administrator may also grant additional permissions to registered users. Please ensure you read any forum rules as you navigate around the board.
För att logga in så måste du vara registrerad. Registreringen tar bara någon minut men ger dig nya och utökade funktioner och möjligheter. Forumadministratören kan också ge extra behörigheter till registrerade användare. Försäkra dig om att du har läst och accepterat våra användarvillkor och vår integritetspolicy innan du registrerar dig. Försäkra dig om att du läst eventuella forumregler innan du skriver något.
Då vad "Enkronan" avslutat för den här säsongen. Resultatet blev väl godkänt. Det va lite mindre som deltog detta året än förra. Men det blev ändå ett rejält tillskott i föreningens kassa!
Jag vet inte hur många av er som redan satt in pengarna. Men när ni sätter in pengarna, Märk insättningen med samma märkning ni gjort i denna tråden.
Summan ni ska sätta in är 300kr
Jag vet att några av er satt in 340kr redan, För att det är den summan de blir ungefär om man delar det på dom som har anmält sig i tråden. Men det är inget krav! Välkommet så klart, men inget krav
300kr per anmäld var överenskommelsen och resten av pengarna fylls upp av GB´s kassa.
Pengarna sätter ni in på Gröna Brigadens bankgiro
Bankgironummer: 202-6615
Gör detta så snart som möjligt då pengarna för enkronan redan har betalats till TAIF genom vår kassa. Denna kassan ska också stödja dom två bussresor vi har kvar i planeringen. Så därför är de viktigt att vi betalar så snabbt som möjligt.
Mvh Johan
_________________ ------------------------------------------------------- "som inget annat har än min patetiska lojalitet till klubben och inte sporten"
12 02 08, 12:25
hallabroan
Medlem Gröna Brigaden
Re: Enkronan säsongen 2011-12
Jag har väntat på besked vad slutsumman vi skulle betala blev. Så nu är 340 kr insatta. Jag hopps ni andra som inte satt in det gör det omgående.
12 02 08, 12:53
Hockey-Per
Kassör
Bra att Johan tog tag i det hela innan jag själv hann sätta mig för att gå igenom det!
Hittills kan jag på min skärm se att 9 st. betalningar á 300 har kommit in! (Exkl. dig hallabroan, din betalning syns imorgon)
(lugn i baljan, fakturan till TAIF är betalad.)
Så, 300:- alt. 340:- in på BG 202-6615
_________________ -Giving Up Is For Quitters!
12 02 08, 17:44
Haskan
Medlem Gröna Brigaden
Jag har sedan tidigare betalat in 300 kr. Lagt in om ytterligare 40 kr, men det dras inte från mitt konto förräns imorgon.
12 02 08, 18:01
Hockey-Per
Kassör
Haskan skrev:
Lagt in om ytterligare 40 kr, men det dras inte från mitt konto förräns imorgon.
Noterat.
_________________ -Giving Up Is For Quitters!
12 02 08, 18:17
Hovshagataifarn
Medlem Gröna Brigaden
Hockey-Per skrev:
Bra att Johan tog tag i det hela innan jag själv hann sätta mig för att gå igenom det!
Hittills kan jag på min skärm se att 9 st. betalningar á 300 har kommit in! (Exkl. dig hallabroan, din betalning syns imorgon)
(lugn i baljan, fakturan till TAIF är betalad.)
Så, 300:- alt. 340:- in på BG 202-6615
Pga av sen betalning så slängde jag på lite ränta med
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori