Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar Aktuellt datum och tid: 17 08 18, 3:10

Svara på tråd  [ 14 inlägg ] 
 Jag är så JÄÄVLA besviken! 
Författare Meddelande

Inlägg Jag är så JÄÄVLA besviken!
Finns fan inte ord för hur förbannad och besviken jag va igår när jag åkte hem. Formligen kokade!

Och de är inte på lagets poängfattiga start av säsongen. Utan de är på OSS, Vi som kallar oss supportrar och som hänger här på Brigadens forum. Var fan är ni?
Visst fan har vi vår beskärda del av medgångssupportrar vi också. Men förmodligen är vår procentsats av "äkta" supportrar större än i någon annan förening. Men här på vårt forum. Här verkar vi fan knäcka nån slags jävla rekord. Igår, En hemma match mot Rögle som kanske är antagonist nr1, eller iallafall topp 5. Vi är i poängnöd och vi vann dessutom senaste hemmamatchen efter fantastiskt spel. Då satt jag i bilen påväg till hallen och i min enfald tänkte. Nu jävlar ska de bli drag i lådan. Idag ska vi fan sjunga! Ska bli skönt att komma tillbaka i gamla gängor igen.

Vad händer då? Jo klacken är den minsta vi haft i seriematch på 5år!!!
VAR FAN ÄR NI!

Jag kan acceptera att företagare och diverse andra nöjessupportrar sviker av ibland när de går dåligt. Men jag hade fan inte räknat med att NI skulle svika. Det är så jävla dåligt att ja mår illa.

De finns givetvis dom som har helt klart skäliga ursäkter, Men marjoriteten har det INTE! Det är fan ingen ursäkt att säga. Ja har bättre saker att lägga min tid och pengar på när dom spelar så dåligt... Inte för någon av er som kallar er supportrar och hänger på detta forumet!

Nu är de fan dags för ransakning! Titta på er själva i närmsta spegel, känner ni er på minsta sätt träffade. SKÄRPNING ISÅFALL!

Onsdagen den 26/10 har vi Troja hemma!
Då ska vi fan göra en rejäl satsning på läktaren. Ni har en vecka på er nu att rensa ut ert jävla schema! Ni som inte pallrar er upp på hemmastå och ställer er tätt och hjälper laget ta poäng, Ni kan fan stanna hemma i fortsättningen!

/ J

11 10 19, 9:29
Medlem Gröna Brigaden

Inlägg Re: Jag är så JÄÄVLA besviken!
Jag är med besviken, vart är alla, har vi så jävla massa medgångare ?
Men riktigt så illa som Toyan vill ha det till i går var det inte.
Jag har sett sämre insatser.
Men skärpning krävs vi kan så mycket bättre
Är det så svårt att starta ramosor eller att sjunga med i de som startas ?
Jag sjunger alltid med i de ramosrna som startas, och det händer att jag startar en och annan ramsa med.

Nu är det som sagt dags för match mot tomtarna på onsdag.
Första matchen i år där det nog kommer att bli lite motstånd i läktarmatchen.
Då ska det sjungas utav bara helvete!!

11 10 19, 9:47

Nu skojar du med mig aprillo.
Jag tror aldrig vi haft ett enda möte med Rögle genom alla tider där vi haft så mycket plats att man kunnat gå en meter åt sidan åt båda riktningar utan att stöta in i nån. De va helt sjukt.

En normal serielunksmatch så har vi haft normalt 3ggr så mycket folk i klacken.
Anledningen att de ändå LÅTER hyffsat kan vi helt tillskriva vår nya läktarposition. Akustiken är Så pass mycket bättre att vi inte totalt skämmer ut oss.

11 10 19, 9:56
Ordförande
Användarvisningsbild

Obegripligt. Nästan 2000 på läktaren, och match mot Rögle...

11 10 19, 11:14
Medlem Gröna Brigaden

Nej jag skojar inte.
Jag tycker att det lät bra de gånger vi sjöng, MEN det kunde varit mycket mycket högre och bättre !!
Hade det inte varit TVmatch vilket jag förmodar gjorde att det inte kom så många Rögle supportrar som det brukar så hade vi blivit utsjunga rejält på läktaren.
Rögles Klack brukar låta som fan.

Jag hoppas verkligen att det sluter upp mycket mer folk nu på nästa match och att de som ställer sej på klacksektionen sjunger.
Finns allt för många i och runt omkring klacken som inte sjunger nått alls.
Jag drar mitt strå till stacken!!,gör ni andra som står i Klacken det?

11 10 19, 11:19

50pers som läst redan, och bara Erik och Hallabroan som kommenterat. Är de SÅÅ många som tittade sig i spegeln och skämdes?

11 10 19, 13:55
Användarvisningsbild

Det hade varit roligt att läsa medlemmarnas åsikter, gör vi något i styrelsen fel? Är det någon som har något förslag hur vi kan ändra denna negativa trend? Är det på grund av att vi flyttat oss på läktarn? :shock:

Jag är inte den aktivaste på detta forum men det hade varit kul om vi fick upp lite diskussioner på medlemsforumet t.ex. samt tråden förlsag på nya ramsor. Den brukar vara väldigt aktiv innan och början säsongen, nu har den varit nästan helt död.

11 10 19, 14:26
Profil ICQ
Medlem Gröna Brigaden
Användarvisningsbild

Kom fram en chef till mig på jobbet idag och påpekade att han tyckte vi blivit sämre och sämre, han tyckte det såg minst sagt tunt ut igår. Han ville ha en uppryckning från vår sida, det är roligare att gå på hockey då. Tror ni någon mer på sittplats tycker så? Förmodligen alla! Så, låt oss få ett jävla ös mot Troja på onsdag! Samling på sabrinas från klockan 17.00 så laddar vi upp som på den "gamla goda tiden"!

11 10 19, 14:47
Profil WWW
Användarvisningsbild

Bra idé Hiltunen! Samling på Sabrinas it is!

11 10 19, 14:51
Profil ICQ
Medlem Gröna Brigaden

Reagerade också på att det var så glest i klacken igår. Synd att det blir så. Behövs nog en föryngring av klacken med nytt ungt blod. Syns på Sabrinas innan matchen mot Troja nästa onsdag.

11 10 19, 16:29
Kassör
Användarvisningsbild

På onsdag tar jag ut ett par komptimmar. Tänker inte svika laget och för den delen, inte missa denna tillställning. Så är det bara.

Nu tar vi oss i kragen tillsammans!

11 10 19, 19:14
Användarvisningsbild

själv är man ivägskickad på jobb så är ju lite svårt med matcherna på vardagarna. inte lätt att bara åka hem o kolla hockey när man är ett gäng som är iväg med en bil. men visst fan är de synd. står ju o skriker så mycke man kan när man är på matcherna. förra året missade jag inte en enda hemma match men i år är de jobbet som förstör....

11 10 19, 22:05
Medlem Gröna Brigaden

Kommer på varje hemmamatch och ge allt och skriker och sjunger så mycket jag kan och orkar. Jag hoppas det blir en bättre uppslutning nästa onsdag mot Troja. Sjunga så det står härliga till.

Återstå o se om jag är med på Sabrina men kommer vara på plats i Nelson Garden Arena vid 18-tiden och ladda som bara den.

11 10 19, 23:15
Profil WWW

Det du skrev Toyspeed har jag med undrat. Vi var fan 10 gånger bättre i division ett än vi är nu. Känns som dom flesta har slutat gått på hockey. Och dom som står i klacken känner man ju igen sen när man själv började hålla på TAIF. Hoppas att på onsdag att det är så trångt i klacken så man knappt kan ta upp händerna.

11 10 20, 23:03

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 14 inlägg ]