Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar Aktuellt datum och tid: 17 11 17, 19:45

Svara på tråd  [ 7 inlägg ] 
 tifo grupp? 
Författare Meddelande

Inlägg tifo grupp?
nu börja de dra igång med serie matcherna hur har vi tänkt med tifo till detta året, som ni alla vet så har den gamla tifo gruppen lagt ner, pga tids brist! vi tycker de är mycket tråkigt att vi måste lägga ner något som blev så bra!

vi från vår sida tycker att vi absolut inte får tappa allt detta med tifo nu när vi lägger ner, utan att vi alla hjälps åt att kolla runt o kanske kan fixa en ny tifo grupp?
de är något som vi som klack behöver för att höja oss ännu mer på läktaren och utvecklas mer.
det är våra tankar iaf,

vad tycker ni andra är de viktigt eller är de något vi inte behöver?

tack för oss!!

11 09 12, 16:10

Inlägg Re: tifo grupp?
Det är VÄLDIGT beklagligt att TIFO-Gruppen nu valt att lägga ner sin verksamhet inför denna säsongen. Och vi är väldigt tacksamma för det enorma arbete som dom la ner på detta.
Vi önskar såklart att någon plockar upp stafettpinnen och kör vidare på det dom börjat. Tifo är en stor del i en aktiv supporterkultur. De ska inte enbart höras. De ska synas också!

Tifon som denna gruppen gjorde är faktiskt vida känt, Och inramningen runt Enköpingsmatchen är smått legendarisk.

Så kom igen nu grabbar och tjejer. Ni som känner att ni har nått att tillföra här. Hör av er till mig via PM om ni är sugna på att hjälpa till med tifon. Så hoppas ja att vi kan sätta ihop en ny grupp.

och Jompa. De finns ingen möjlighet att ni kan hjälpa till ni också? Eran kunskap här är ovärderlig!

11 09 12, 16:58

Toyspeed skrev:
Det är VÄLDIGT beklagligt att TIFO-Gruppen nu valt att lägga ner sin verksamhet inför denna säsongen. Och vi är väldigt tacksamma för det enorma arbete som dom la ner på detta.
Vi önskar såklart att någon plockar upp stafettpinnen och kör vidare på det dom börjat. Tifo är en stor del i en aktiv supporterkultur. De ska inte enbart höras. De ska synas också!

Tifon som denna gruppen gjorde är faktiskt vida känt, Och inramningen runt Enköpingsmatchen är smått legendarisk.

Så kom igen nu grabbar och tjejer. Ni som känner att ni har nått att tillföra här. Hör av er till mig via PM om ni är sugna på att hjälpa till med tifon. Så hoppas ja att vi kan sätta ihop en ny grupp.

och Jompa. De finns ingen möjlighet att ni kan hjälpa till ni också? Eran kunskap här är ovärderlig!

självklart kommer vi att hjälpa till om de behövs! de kommer inte bli några problem alls med de.

de måste finnas någon/några bland oss alla taifare som vill ta tag i att så vi kan få en ny tifo grupp, de är viktigt för taif!

11 09 12, 19:41
Medlem Gröna Brigaden

Ni gjorde ett grymt bra jobb.
Jag stöttade er i insamlingsbössorna mångar gånger.
Jag hoppas verkligen att det blir nån form at Tifo per säsong även i fortsätningen.

11 09 13, 8:30

Nu har första personen anmält sig till att kunna hjälpa till med att snickra ihop tifon om de behövs.
Men vi behöver några till. Annars blir arbetet för tungt!

Kom igen nu, Anmäl er till mig via PM

11 09 14, 9:12

Hoppas att det löser sig med ny tifo grupp inom den närmaste tiden, borde väll finnas någon som har engagemanget och tiden ! Vi kände också att om vi inte kan lägga den tid som krävs så blir tifona inte så bra som vi vill.

11 10 07, 18:24
Medlem Gröna Brigaden

Ni gjorde ett jättejobb med tifona! Synd att inga andra tar över. Med lite inblick i allt det jobb ni la ned så förstår man att tiden inte räcker när man jobbar och samtidigt har andra intressen :mrgreen:

11 10 07, 21:50

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Svara på tråd   [ 7 inlägg ]