Då var det dags att ta upp denna tråden igen!
Det var tänkt att detta skulle gått av stapeln tidigare, men det har varit lite klurigt att matcha spelarnas scheman och hitta en bra dag.
Nu, lite i elfte timman, har vi dock hittat ett datum som funkar och det är redan nu på söndag!
JAG VET att det kanske känns lite i senaste laget, men nu är det helt enkelt detta som gäller.
Jag ska hålla fortsatta diskussioner med spelarna under veckan så att vi får fram exakt hur många de blir och en spikad tid.
Det vi vet är att det kommer vara någon gång kring lunch/eftermiddag på söndag.
Vi ska direkt börja leta lokal, förhoppningsvis kan vi vara på Mårdslycke och då kanske det går att fixa någon buffé som tidigare gånger vi varit där.
Allt detta kommer vi att få ordna under veckan, men det viktiga är att jag igen får veta vilka här som kommer?
Detta event är till för alla, inte bara medlemmar i Gröna Brigaden.
Det handlar alltså om en turnering i NHL 12 på Xbox 360 för er som inte har hört om detta tidigare.
Det finns många spelare som hävdar att de är ena hejare på detta, så det är väl dags att vi sätter dem på plats.
Vi spelar på två matcher samtidigt är tanken, med ett slutspelsträd och kanske något gruppspel beroende på hur många vi blir.
Så, vill ni anmäla er till detta... vilket ni naturligtvis vill, skriv här nedanför, skicka mig ett PM eller ett mail på
oskar.tinggren@hotmail.comDet enda jag vill ha är era namn och mailadresser om ni skriver här nedanför eller på PM.
Gör det dessutom så snabbt som möjligt och vänta nu inte in i det längsta, speciellt eftersom det redan är i det längsta.
Hoppas nu att många av er är sugna på att vara med. Passa på att träffa några av spelarna och spöa dem i NHL när ni ändå är igång.
Vinnaren går hem med Ellerstadspokalen!