|
Bli medlem •
FAQ
• Sök • Logga in
|
|
Sida 1 av 1
|
[ 11 inlägg ] |
|
Författare |
Meddelande |
Gorillan
|
 Midsommar
Fest i Urshult imorgon. Några GB:are som befinner sig i denna by vid samma tillfälle? 
_________________ Att ha en åsikt innebär inte att man har rätt, men inte heller att man har fel....
|
09 06 18, 23:34 |
|
 |
Demonaz Lovikavantar
Ordförande
|
Själv ska man till Dångebo city.
Passar på att önska alla en trevlig midsommar, nu vänder det mot mörkare tider, snart spolas isen upp!
_________________ Kampens väg
|
09 06 19, 13:38 |
|
 |
Limma
|
Extremt sjukt, när jag vakna i morse så kom ett svagt minne av att jag under nattens rus hade köpt en get...
Och jorå så var fallet, så någon av er hallabroare som kan ge lite tips om hur man tar han om kräket.
|
09 06 20, 14:48 |
|
 |
grillen
|
Hur kommer det ens på fråga om man vill köpa en get på en midsommar fest? Sjuukt som sagt..
|
09 06 20, 15:44 |
|
 |
Jonte
Medlem Gröna Brigaden
|
Limma skrev: Extremt sjukt, när jag vakna i morse så kom ett svagt minne av att jag under nattens rus hade köpt en get... Och jorå så var fallet, så någon av er hallabroare som kan ge lite tips om hur man tar han om kräket.
HAHAHA!!!
Ställ honom ute i trädgårn, han sköter resten själv (bara du har gräs). 
_________________ Framåt och frukta intet mörker!
Nils Dacke - en småländsk frihetshjälte, med ett stort symbolvärde för en tidlös kamp mot centralstyrkt förtryck och förmyndarskap.
Rättvisan segrar alltid.
|
09 06 21, 9:25 |
|
 |
hallabroan
Medlem Gröna Brigaden
|
Ha Ha HA, hur Fylle var du egentligen??
|
09 06 21, 9:51 |
|
 |
Solnajohan
|
Nu kanske vi får se en ny produkt i TAIF's souvenirsortiment: "Limmas getost" Jag väntar med stort intresse och hoppas att försäljningen i så fall ska gå bra! Kanske vi möts av en helt ny trend, vad sägs om produkter som "Fahlanders kycklingar" eller "Handstrypt sill från Mörrum"....
|
09 06 22, 6:40 |
|
 |
Toyspeed
|
Solnajohan skrev: Nu kanske vi får se en ny produkt i TAIF's souvenirsortiment: "Limmas getost" Jag väntar med stort intresse och hoppas att försäljningen i så fall ska gå bra! Kanske vi möts av en helt ny trend, vad sägs om produkter som "Fahlanders kycklingar" eller "Handstrypt sill från Mörrum"....
De vore ju dessutom inte fel om du Johan kunde besöka vår suvenirshop nångång dom närmsta åren.. 
_________________ ------------------------------------------------------- "som inget annat har än min patetiska lojalitet till klubben och inte sporten"
|
09 06 22, 13:57 |
|
 |
Solnajohan
|
Toyspeed skrev: Solnajohan skrev: Nu kanske vi får se en ny produkt i TAIF's souvenirsortiment: "Limmas getost" Jag väntar med stort intresse och hoppas att försäljningen i så fall ska gå bra! Kanske vi möts av en helt ny trend, vad sägs om produkter som "Fahlanders kycklingar" eller "Handstrypt sill från Mörrum".... De vore ju dessutom inte fel om du Johan kunde besöka vår suvenirshop nångång dom närmsta åren.. 
En resa är planerad till premiären mot Nybro den 20e!
|
09 06 22, 16:02 |
|
 |
Toyspeed
|
Solnajohan skrev: Toyspeed skrev: Solnajohan skrev: Nu kanske vi får se en ny produkt i TAIF's souvenirsortiment: "Limmas getost" Jag väntar med stort intresse och hoppas att försäljningen i så fall ska gå bra! Kanske vi möts av en helt ny trend, vad sägs om produkter som "Fahlanders kycklingar" eller "Handstrypt sill från Mörrum".... De vore ju dessutom inte fel om du Johan kunde besöka vår suvenirshop nångång dom närmsta åren..  En resa är planerad till premiären mot Nybro den 20e!
Underbart att höra!
Måste va ett tag sen du satte foten i templet?
_________________ ------------------------------------------------------- "som inget annat har än min patetiska lojalitet till klubben och inte sporten"
|
09 06 22, 16:57 |
|
 |
Solnajohan
|
Toyspeed skrev: Solnajohan skrev: Toyspeed skrev: Solnajohan skrev: Nu kanske vi får se en ny produkt i TAIF's souvenirsortiment: "Limmas getost" Jag väntar med stort intresse och hoppas att försäljningen i så fall ska gå bra! Kanske vi möts av en helt ny trend, vad sägs om produkter som "Fahlanders kycklingar" eller "Handstrypt sill från Mörrum".... De vore ju dessutom inte fel om du Johan kunde besöka vår suvenirshop nångång dom närmsta åren..  En resa är planerad till premiären mot Nybro den 20e! Underbart att höra! Måste va ett tag sen du satte foten i templet?
Jag kan ju säga att det har varit mer bortamatcher det senaste åren. 6 år är det sedan senaste Tingsrydsbesöket och det var innan den säsongens matcher hade satt igång, (jag smet dock in i hallen för att få insupa lite atmosfär, men det räknas väl inte...) så jag har ingen riktig koll på hur länge sedan det var man fick förmånen att beskåda en match där.... I samband med premiären har jag iaf fått ledigt i 5 dagar.
|
09 06 22, 17:09 |
|
 |
|
Sida 1 av 1
|
[ 11 inlägg ] |
|