taifare16
|
 Re: Vem är DAMP-ungen som brukar ansvara för tifot?
Om man nu vet vem som gjort de så är det enbart fegt att ta upp det på ett forum och inte ansikte mot ansikte. Kul (tragiskt) att den enda händelsen som kunna få dig att regga dig på forumet de senaste åren är en negativ och relativt småaktig sak.
_________________ In hoc singno vinces
|
10 12 28, 3:13 |
|
 |
Toyspeed
|
Alltså, Jag va väl först i den här tråden att lite kritiskt ge mig på trådskaparen. Men herregud? Hans rubrik är väl en aning småaktig, Men de är ju också de enda han gör fel. Och de finns folk som fått till betydligt värre rubriker när man kommer hem efter en match som denna..
Men att kasta iväg smällare i våran egen "rastgård" är ju inte bara ett brott i sig, De är faktiskt förbannat onödigt att riskera hörselskador på folk. (Och i detta fallet dessutom Taifare) Inte för att de gör någon direkt skillnad.
Bestående tinitus är inte speciellt kul och kan enkelt orsakas av en smällare i närområdet.
Så tänk på det!
_________________ ------------------------------------------------------- "som inget annat har än min patetiska lojalitet till klubben och inte sporten"
|
10 12 28, 9:27 |
|
 |
robban
|
Som sagt vet ni vem de är så ta de med han face 2 face onödigt o ta de här ! De leder ingenstans de här ! Sen att man får tinitus av en sån banger är bull dom är väldigt små så dom måste nog smälla i örat så fall
|
10 12 28, 10:35 |
|
 |
grillen
|
Tinnitus kan man få av mindre ljud än en smällare. Men det är inte det vi diskuterar här...
|
10 12 28, 10:37 |
|
 |
Limma
|
T.ex stå framför Neu när han klappar händer...
_________________ "Stilen och lagprofilen, värd mer än gods o peng. Häng med i ropen och höj på stopen för vårat stronga hockeygäng!"
|
10 12 28, 10:38 |
|
 |
Solnajohan
|
robban skrev: Som sagt vet ni vem de är så ta de med han face 2 face onödigt o ta de här ! Av vad jag har förstått, efter att ha pratat med en del folk, så råder det väl inget tvivel om vem det är.....
|
10 12 28, 13:22 |
|
 |
robban
|
Nej eftersom vakterna plockade honom direkt och pratade med honom framför klacken så därför när nu alla vet vem det var så är de ju bättre att prata med honom istället för att påstå att en av era taif bröder har damp här på ett forum där han ej kan försvara sig
|
10 12 28, 13:51 |
|
 |
Solnajohan
|
robban skrev: Nej eftersom vakterna plockade honom direkt och pratade med honom framför klacken så därför när nu alla vet vem det var så är de ju bättre att prata med honom istället för att påstå att en av era taif bröder har damp här på ett forum där han ej kan försvara sig Jag kan hålla med dej i att det kanske inte är rätt att ta upp det här, men han har väl inte så mycket att försvara. Det är väl bara för honom att stå för det han har gjort, be alla om ursäkt och ta ett beslut för sej själv om han ska fortsätta med sådana saker eller kamma till sej.
|
10 12 28, 14:17 |
|
 |
Limma
|
Internet i ett nötskal denna tråden.
Trådskaparen som tittade på killen han söker i 5 minuter men sen bestämde sig för att gå hem och leta efter han på nätet.
Detektiven som följde det på tv men tillslut listat ut vem det var, krävs en riktig sherlock då han endå blev förhörd av vakter och polis framför läktaren inför alla andras åsyn.
Snubben som vill släta över allt,
killen som skall sluta bidra och vill lägga skulden på alla och snart hittat rätt grupp att beskylla
Sen självfallet någon som klagar på språkbruket i ett derby...
Sen gänget som faktiskt trodde att derbyt slutar i fest och glädje för alla, trots att alla derby i alla idrotter i alla länder bevisar totala motsatsen.
_________________ "Stilen och lagprofilen, värd mer än gods o peng. Häng med i ropen och höj på stopen för vårat stronga hockeygäng!"
|
10 12 28, 14:19 |
|
 |
S Finkter
|
Limma - Du skall nog skruva på korken på glöggflaskan igen!
|
10 12 28, 14:58 |
|
 |
Limma
|
Som sagt var,,, i ett nötskal
|
10 12 28, 15:07 |
|
 |
Limma
|
Jag kanske borde skruvat på locket då iofs.. eftersom det small ungefär en meter ifrån mig och vi inte var mer än en handfull kvar utanför då så stod jag ju rimligtvis och snackade med dig då Finkter?
|
10 12 28, 15:28 |
|
 |
S Finkter
|
Vem vet ... för efter hade det inte gått!
|
10 12 28, 15:36 |
|
 |
robban
|
Flnkter, är du här inne för bara jävlas med vissa eller vad är grejen ? Limma har ju rätt du kunde snackat med han där ist så hade vi sluppit denna paj kastningen! Om du följt taif i 30 år så är du dessutom betydligt äldre än han o borde då kunna föra en diskution !
|
10 12 28, 16:56 |
|
 |