Nu kommer herr forumpolis och stänger denna tråden, då ni knappast kommit fram till någonting, trots 4 sidor tjafs.
Jag tror att de flesta vet vad jag tycker om smällare/pyro runt ishockeymatcher, men jag kan ta det igen(Kalla mig gärna kärring, men det gör ni ju så ofta ändå):
För det första är det olagligt att använda sådana saker på offentliga platser, alltså även kring hockeymatcher. Om då någon vakt kan se vem det var som slängde smällaren, så är det ju ganska kört, då kan man inte snacka sig ur det hela.
För det andra höjer det inte stämningen särskilt mycket. Det ger bara en liten knall, lite rök och kanske lite krutlukt efteråt. Häftigt? -Kanske. Önödigt? VÄLDIGT!
För det tredje, om man använder det ofta, så kommer man ju till slut att åka fast. I detta fallet fick ju vakten/vakterna tag i "gärningsmannen".
För det fjärde, så får TAIF en onödig rapport på detta. En stackars förening som har nog att tänka på ska väl inte behöva ta hand om detta också?
Nåväl, vi får väl se hur det blir med böter osv, men allt detta kan man ju slippa
om MAN LÄMNAR DENNA SKITEN HEMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!I Sunnerbohov kom vi/TAIF undan, med blotta förskräckelsen. Denna gången får vi förmodligen inte samma tur.
Gröna Brigaden som förening står
inte bakom sånt här TRAMS!
Personligen tycker jag att det är så löjligt, korkat och fullkomligt förbannat onödigt med pyroteknik, smällare och sånt helvetes skräp på/runt hockeymatcher. Jag har sagt det förr, men nu har jag sagt det igen.
Om sådant här förekommer någon mer gång runt en match vet jag inte vad jag gör...
Som sagt, så låser jag denna tråden nu. Har ni synpunkter på min
moderering/mina funderingar kring pyro, skicka ett PM.
Och förresten, försök att skriva så att man ser vad ni skriver! Använd skiljetecken och stora bokstäver i nya meningar t.ex.
Tack för ordet!
/Jonathan "Jonte" Nilsson
Ordförande