Bra med lite diskussion tycker jag! Det är ju inte lika självklart för alla som det är för oss mer inbitna att man alltid vill vara på plats!
Jag har alltid sagt att man är villig att betala mycket för att ha TAIF på den nivån vi ligger, men vi kanske måste hitta en bättre balans.
Tror det är ett jäkla problem att webbsändningen är billigare än vad det kostar att vara på plats.
Sen har folk en bestämd åsikt i vissa fall om vilka som är bra matchdagar, svårt att styra eller ändra på givetsvis men ändå..
Skulle det kunna vara aktuellt att även ha lite billigare sittplats för ungdom/student/pensionär kommande år? För på ståplats är det lite billigare för dem.
Eller är jag ute och cyklar där, så det kanske inte ger så mycket?
Man kanske skulle kunna satsa på att samarbeta lite med högstadie/gymnasie vissa matcher i form av ståbiljett med lite rabatt eller sponsrat av något företag? (Lite som att svära i kyrkan att be om sådant)
Men fastnar ungdomar för hockeyn så får vi utdelning i ett senare skede!
Sen har jag en åsikt om restaurangen : Jättegod mat och så, men 395:- för buffé och ståplatsbiljett är saftigt när ingen dricka ingår.
Framförallt för oss som har årskort när det inte går att välja bort biljetten.
Inget som jag stör mig jättemycket på men istället för att kanske käka där uppe 5-6 gånger under en säsong så kommer jag nog nöja mig med 2-3 max.
Säkert en del fler som känner likadant.
Det blev mestadels dravel kanske

Vore kul med ännu fler åsikter!