|
Bli medlem •
FAQ
• Sök • Logga in
|
|
Sida 1 av 1
|
[ 4 inlägg ] |
|
Författare |
Meddelande |
hallabroan
Medlem Gröna Brigaden
|
 IKO - TAIF
Blir en intressant omgång. Oskarshamn är bra, Vi spelade väldigt jämt mot dem 0-0 vid full tid och sen vinst på straffar, när vi möttes i NGA tidigare i höst. Så det blir nog jämt idag med och säkert målsnålt. Vår galna måleffektivitet vi haft på senare matcher kan inte hålla i hur länge som helst. Så jag tippar 2-2 vid full tid och att vi vinner på straffar. Målskyttar för TAIF blir: Hannes Johansson, Patrik Nilsson och Nicke avgör straffarna.
|
15 11 24, 9:57 |
|
 |
Toyspeed
|
 Re: IKO - TAIF
Idag krävs de samma disciplin som mot BIK om vi skall ha med oss poäng hem. IKO har några riktigt heta poänggörare i sitt lag som vi måste ha bra koll på. Annars kommer det smälla direkt
fullt ös så kan vi nog lugga nått poäng!
_________________ ------------------------------------------------------- "som inget annat har än min patetiska lojalitet till klubben och inte sporten"
|
15 11 24, 12:59 |
|
 |
lissel
|
Jag tror vi nollar Oskarshamn ikväll, 4-0 vinner vi med
Målskyttar: Paris, Pajen, Castonguay och Johnson
_________________ VI ÄR TILLBAKA!
"Vi kommer inte stå här och vara snälla för att vi heter Tingsryd"
|
15 11 24, 14:40 |
|
 |
hallabroan
Medlem Gröna Brigaden
|
Så jävla imponerad av detta laget. Vi krigar som fan, är effektiva. Nya tag på fredag, samma inställning då tack.
|
15 11 25, 9:43 |
|
 |
|
Sida 1 av 1
|
[ 4 inlägg ] |
|