|
Bli medlem •
FAQ
• Sök • Logga in
|
|
Sida 1 av 1
|
[ 4 inlägg ] |
|
Författare |
Meddelande |
hallabroan
Medlem Gröna Brigaden
|
 TAIF - Almtuna
I kväll ska det ske 3 poäng ska säkra en Allsvensk final. Vill inte vänta på det mera!! Det måste finnas en enorm revanschlusta från spelarna efter förra usla matchen. Jag tror vi går in o kör över Almtuna med 5-1. Målskyttar för TAIF blir: Hannes Johansson, Sihvonen, Kearney, Paris och Patrik Nilsson. Publik: 1972 Det måste blir många, för i kväll ska vi hedra Roger Waldemar en legend i TAIF som gjort hur mycket som helst för föreningen.
|
16 02 19, 9:04 |
|
 |
lissel
|
 Re: TAIF - Almtuna
Har svårt att tänka mig något annat än 3 poäng ikväll och säkrad plats i hockeyallsvenska finalen
Mitt tips: 4-2 till Tingsryd, målen gör Paris, Owesson, Pajen och Sihvonen
_________________ VI ÄR TILLBAKA!
"Vi kommer inte stå här och vara snälla för att vi heter Tingsryd"
|
16 02 19, 17:55 |
|
 |
Neumann
|
Bra lag ska ha tur heter det.
_________________ Petter Nilsson , Shame on you!!
|
16 02 19, 22:55 |
|
 |
hallabroan
Medlem Gröna Brigaden
|
Hel rättvist var det nog inte med 2 poäng, men ack så härligt. Skönt med 2 poäng, får hoppas IKO torskar någon poäng i kväll. Det var ett stort fall framåt mot senast mot Timrå. Så jag hoppas det vänt nu Grym hyllning till Roger Waldemar. Finns den på film någonstans?
|
16 02 20, 18:18 |
|
 |
|
Sida 1 av 1
|
[ 4 inlägg ] |
|