Författare |
Meddelande |
David
Kassör
|
 Konsert/Festival-tråden
Eftersom det uppkom lite diskussioner inom detta sköna ämne på helt fel tråd, så startar vi en egen tråd HÄR.
Berätta gärna om era äventyr. Berätta om kommande äventyr.
Själv har jag mina kommande äventyr inlagda på min signatur...
Någon mer som besöker SRF i år? Isf ett TAIF-camp tro? "Gamla" GB har haft camps innan, men vet inte hur det ligger till med det nu för tiden.
Killerclown: Man kan ju inte gå på en festival som heter Peace & Love Festival... En festival ska heta Crush, Kill and Destroy Festival 
_________________ VI KOMMER ALLTID ATT VARA FLER ÄN ER!
|
08 03 05, 23:59 |
|
 |
Manolito
|
Givetvis besöker man SRF varje år. Vi är ett gäng som brukar vara mellan 10 och 15 pers som har hållt ihop de senaste åren. Dock brukar musiken bli lidand på grund av all alkohol som konsumeras och därför tycker vi att en lyckad festival har vi sett 5 band. Brukar klara det med ett nödrop......
Kul att det ska ner fler taifare, vore kul att ta ett par stänkare ihop!
man längtar till det drar igång!!
Sen blir det maiden på ullevi den 26 juli. Ska bli grymt!!
Man får glädja sig och se fram emot dessa händelser då hockeysäsong fick ett snöpligt slut....
|
08 03 06, 9:59 |
|
 |
fabian nilsson
|
Manolito skrev: Givetvis besöker man SRF varje år. Vi är ett gäng som brukar vara mellan 10 och 15 pers som har hållt ihop de senaste åren. Dock brukar musiken bli lidand på grund av all alkohol som konsumeras och därför tycker vi att en lyckad festival har vi sett 5 band. Brukar klara det med ett nödrop...... Kul att det ska ner fler taifare, vore kul att ta ett par stänkare ihop! man längtar till det drar igång!! Sen blir det maiden på ullevi den 26 juli. Ska bli grymt!! Man får glädja sig och se fram emot dessa händelser då hockeysäsong fick ett snöpligt slut....
Bor ni på runessons camping då eller?  Eller endagars, eller slaggar ni utanför ?
|
08 03 06, 20:05 |
|
 |
fabian nilsson
|
(Svar från forumet om GB)
Hockey-Per skrev: fabian nilsson skrev: Hockey-Per, du glömmde hultsfred 12-14e  Hade varit trevligt, men banden imponerar inte på mig. Plus att Jonte ovan råkar vara min bror och han tar studenten den helgen. Kanske kanske blir det en endagars för min del men då får man ju skippa det viktigaste: ölen. 
Naae, kanske inte, men en del ljusglimtar ser iaf jag!
....VI har ju RAGE,
....Linking park,
....babyshambles,
....Serj Tankian (förra sångaren i system of a down) han är säkert härlig o lyssna på!
....Simple Plan, mjaa, Live kanske?
....Håkan då? Njaae, inte min stil, men vem vet Live?
....The hives? , mja, vem vet?
....Adam Tensta, tjaa, en bra låt har han ju ... haha ;D
....Sen ngn som jag tror är sjukt go o lyssna på är Miss Li. Kolla på Youtube ;D haha, låten "oh boy" sätter sig riktigt hårt på huvet (iaf mitt) 
|
08 03 06, 20:06 |
|
 |
Manolito
|
Vi har alltid 3 dagars och bor på Norje Boke camping, utan att skryta tror jag vi har festivalens guldplatser. 100 meter till stranden och som ni vet e det alltid fint väder på srf... Frukost kan intagas samtidigt som man ser unga skönheter bada nakna vid strandkanten.... Ja jag e gubbsjuk...  Men har man passerat 30 som de flesta i sällskapet gjort hör såna saker till. Vi låg på festivalcampingen i många år i tält och har nu bott i husvagn de 2 senaste. Grym skillnad, man får ha allt ifred bl.a.
Men som sagt vore kul att ta ett par jävlar med taifarna på plats!
|
08 03 06, 22:55 |
|
 |
David
Kassör
|
Manolito skrev: Vi har alltid 3 dagars och bor på Norje Boke camping, utan att skryta tror jag vi har festivalens guldplatser. 100 meter till stranden och som ni vet e det alltid fint väder på srf... Frukost kan intagas samtidigt som man ser unga skönheter bada nakna vid strandkanten.... Ja jag e gubbsjuk...  Men har man passerat 30 som de flesta i sällskapet gjort hör såna saker till. Vi låg på festivalcampingen i många år i tält och har nu bott i husvagn de 2 senaste. Grym skillnad, man får ha allt ifred bl.a. Men som sagt vore kul att ta ett par jävlar med taifarna på plats!
Eftersom jag har jobbat ihop lite med din polare Lasse, så har jag hört ungefär samma saker som du berättar här nu.. Och det låter oslagbart alltså. Husvagn, hotellfrukost, och nakna brudar.. livets mening..  fan nån som har ett hus på hjul till salu?
Annars är det nog den officiella SRF-campingen som gäller för min del.
Och visst vore det gött med en stänkare eller tre med ett gäng taifers
_________________ VI KOMMER ALLTID ATT VARA FLER ÄN ER!
|
08 03 06, 23:41 |
|
 |
Manolito
|
Fler som ska se bonafide på deevas i ronneby ikväll?
|
08 03 08, 18:21 |
|
 |
fabian nilsson
|
Manolito skrev: Vi har alltid 3 dagars och bor på Norje Boke camping, utan att skryta tror jag vi har festivalens guldplatser. 100 meter till stranden och som ni vet e det alltid fint väder på srf... Frukost kan intagas samtidigt som man ser unga skönheter bada nakna vid strandkanten.... Ja jag e gubbsjuk...  Men har man passerat 30 som de flesta i sällskapet gjort hör såna saker till. Vi låg på festivalcampingen i många år i tält och har nu bott i husvagn de 2 senaste. Grym skillnad, man får ha allt ifred bl.a. Men som sagt vore kul att ta ett par jävlar med taifarna på plats!
Ajajaj, det låter farligt  Gubbsjuka och tonårsfnitter, vilken mix!
|
08 03 10, 19:47 |
|
 |
Hiltunen
Medlem Gröna Brigaden
|
För mig blir det förmodligen Iron Maiden på Ullevi.
Och självklart så kan jag inte missa Metallicas spelning i Bergen 16 Juli!!! 
|
08 03 16, 0:07 |
|
 |
Demonaz Lovikavantar
Ordförande
|
Sweden Rock, Metaltown, Maiden
Oerhört fattig sommar. förra året var det Srf, Peace and Love och Wacken....
|
08 03 21, 23:30 |
|
 |
Hiltunen
Medlem Gröna Brigaden
|
Och nu är de bestämt. Inget Iron Maiden för mig, men Norgeresan är beställd. En veckas fiske med inslag av Metallica mitt i veckan! Ska bli MYCKET trevligt.
|
08 04 28, 15:00 |
|
 |
Jonte
Medlem Gröna Brigaden
|
Hiltunen skrev: Och nu är de bestämt. Inget Iron Maiden för mig
Judas 
_________________ Framåt och frukta intet mörker!
Nils Dacke - en småländsk frihetshjälte, med ett stort symbolvärde för en tidlös kamp mot centralstyrkt förtryck och förmyndarskap.
Rättvisan segrar alltid.
|
08 04 28, 16:02 |
|
 |
Manolito
|
Fyra dagar kvar..... 
|
08 05 31, 9:46 |
|
 |
Demonaz Lovikavantar
Ordförande
|
Manolito skrev: Fyra dagar kvar..... 
Näää! Tre menar du väll
Vi drar alltid ner dagen innan, så vi slår upp tälten på griscampingen någon gång under tisdag eftermiddag, skulle någon ha vägarna förbi kan ni ju hålla utkik efter en av dom grönvita korsflaggorna som det står gröna brigaden på. Ska sätta den på ett metspö på ett partytält, så vi hittar till tälten 
_________________ Kampens väg
|
08 05 31, 12:18 |
|
 |
David
Kassör
|
Låter som en rasans bra idé!
Själv är det också bara 3 dagar kvar...
|
08 05 31, 18:27 |